Behandelingen

Hierbij hanteert hij als arts in age management, mental health en pijn bestrijding, zijn GPC model. Vaak komen patienten bij hem om een lichamelijke klacht dan wel cosmetisch probleem als rimpels, pigment vlekken, haar uitval, gezichts huid verjonging, en ook voor sexuele problematiek. Hij pakt dan in overleg en met instemming van de patient direct de 5 dynamics of life aan.

1. Mentale = intelligentie,verstand, rational, opleiding, job skills, mentale focus, hoe/wat je zegt;
  2. Materiele kanaal = je geld, salaris, auto, huis, sieraden, percelen, overige bezittingen;
  3. Emotionele/sociale= verwerkte en niet verwerkte emoties, sociaal leven, familie, MV’s;
  4. Physieke kanaal= je lichaam, hoe /wat je eet, slaapt, bewegen, body care, gezondheid;
  5. Spirituele kanaal= bidden, geloof in God, inner silence, affirmaties, yoga, muziek, natuur.

Pijnbestrijding

Middels reeks van MLS laser behandelingen aangevuld met neuraal therapie injecties dan wel pre-stamcel injecties. Het gaat dan voornamelijk om pijnen in de nek, whiplash, hernia rug, heup en knie pijnen, schouder pijnen, hielspoor.

Age Management

Middels infusen zware metalen ophoping verwijderen uit weefsels en in de verstoppende plaques van bloedvaten. Vitaliteit opkrikken ook voor vrouwen in de menopause. Aanvullen van vitaminen/ mineralen en hormonen bij ouder worden. Uiterlijk als gezicht huid verjonging. Hier belangrijk component is stress management.

Stress en vitaliteits management voor managers en zakenlui

Vooral ministers, directeuren, parlementariers, zakenlui zijn onderhevig aan enorme triggers die op hun afkomen. ( lees over GPC model bij rubriek “about”) Meer dan 75% van deze triggers zijn zeer tioxisch. De mentale en emotie kanalen van hun staan dan zwaar onder druk derhalve hun mindset met grote kans op minder goede keuzes en acties in hun werk. Daarnaast ook grote impact in het lichaam. Hormonen en enzyme raken van slag en ook eet patroon laat te wensen over. Bloed vaten staan strak gespannen met hoge bloeddruk tot gevolg. Men voelt zich niet lekker. Derhalve neigt men dan naar quick fix plezier oplossingen. Dat kan roken zijn, alcohol, maar ook slecht eten. Vaak kan een quick fix plezier zijn sexual harassment van het andere geslacht . Dr.Gobardhan begeleidt deze groep intensief met het GPC model.

Mental Health

Mensen die neerslachtig zijn, depressief, gestressed zijn, niet zien zitten vooral nu met de covid toestanden. Hier leert hij de mensen middels 5 sessies het GPC model ( lees dat bij “about”) te herkennen en te implementeren.

Cosmetisch

Rimpel reductie middels botox injecties, ingezonken delen in het gezicht als neus plooi, onder ogen z.g  teartrough behandeling met huid fillers als juvederm / restylane. Gezichts huid verjonging middels PRP vampire facelift en micro needling. Lippen groter maken met huidfiller injectie

Pigmentatie reductie in het gezicht en buik striae behandeling Haaruitval bij mannen als bij vrouwen middels pre- stemcel injecties ( PRP) gecombineerd  met minoxidil en vitamin-mineralen oplossing aan te brengen op hoofdhuid.